vrijdag 2 augustus 2013

Back Home

Woensdag 31 juli: .... en dan ineens is het zover weg aan "Back Home", dit lied zit al dagen in mijn hoofd.
Opa is zo lief ons vandaag naar Schiphol te brengen rond 0715 uur rijden we de straat uit op weg naar Schiphol. Het online inchecken is gisterochtend al prima gelukt en zo melden wij ons in vertrekhal 3 balie rij 17 voor de bagdrop. Koffers zijn redelijk gevuld haha met het oog op de terugreis! Door de douane en tijd voor koffie. We zoeken in plekje in de stationsbanken en de meiden hebben gewoon trek in een happy meal :) en dat op de vroege morgen, vooruit het is VAKANTIE.
Wick en ik nemen een lekker bakkie koffie, zitten nog even her en der online en Demi en Noa hebben dikke pret om een slapende man op de foto te zetten. Zo tikt de tijd aardig weg en snuiven we nog wat parfum en gaan eens richting D22... ik dacht 1010 uur incheck tijd ....het bleek sluitingstijd dus dat wordt snel over de lopende banden 'rennen'. Gelukkig stond er nog steeds een rij om door security te gaan. Wij zitten prima op rij 6 en zijn na een uurtje vliegen zo op Londen Heathrow.

Daar werden de passagiers voor AA39 naar Miami opgewacht en kregen een oranje kaart met Express erop... hurry hurry werd het motto.
Eerst gaan we met de bus van Terminal 5 naar Terminal 3, daar door de security ( waar we niets merken van Express forward) waar Wick natuurlijk voor de 2e keer een uitvoerige gefouilleerd wordt. Erna volgde een hele lange wandeling naar gate 40...even snel een plaspauze maar no time for coffee or relax.
Bij de gate 2 x ondervraagd en geloof wel 3x de boardingpassen moeten laten zien en dan ploffen wij neer op rij 38 en 39. Het was een prima vlucht voor 8.44 min, films gekeken, muziek geluisterd en beef gegeten, Noa had gelukkig op Schiphol nog een sandwich gescoord... die is niet zo van het vliegtuigvoedsel.
Het laatste stuk boven de oceaan hadden we een lange tijd turbulentie, blehhh maar gelukkig hielden wij ons goed.

1630 uur zijn we geland .... Welcome to Miami.... met de monorail naar de hal voor de douane handelingen...man man wat een mensen massa maar uiteindelijk liepen de rijen aardig door en binnen 45 minuten waren we erdoor heen. Op naar de bagageband, daar waren geen koffers meer oh jee wat nu,
bleken deze al naast de band te staan, is ook een optie.
Toen op zoek naar de Car-rentals, via een omweg uiteindelijk gevonden en zijn wij direct naar buiten gelopen, want online inchecken betekend tenslotte skip the counter haha.
In de midsize SUV rij stonden alleen maar Jeeps dus wij zoeken wel wat anders uit, het is een witte GMC Acadia geworden ( een aardige bak en geen midzise SUV ) papieren afgegeven, insidercard erbij en zo wordt ons weer een fijne vakantie toegewenst!!
Nu het hotel 'zoeken' want de TomTom moet altijd even warmdraaien. Na wat bochtjes komen wij aan bij het Hyatt House Miami airport, erg mooi hotel, de kamers bestaan aan woon en slaapkamer, keuken met alles erop en eraan, grote badkamer...prima.
Inmiddels is het tegen 7 uur en krijgen we trek, er zit een MacD in de buurt ach waarom niet even wat weghappen haha. Op woensdag de cheeseburgers in de aanbieding voor usd 69 cent doet u mij er maar twee... heerlijk hoor. Publix ook om de hoek dus even wat water inslaan en cleaningdoekjes... er zitten wat kleine mieren in de auto.... hoop niet dat als we morgen de deur open doen dat er een invasie uitloopt...
Terug naar hotel en slapen, we zijn best moe.....

1. Jullie zijn thuis! Goede vlucht, mooie auto meegekregen en fijn hotel, dat wordt genieten. Veel plezier.